close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אקססוריז שיעשו את המטבח שלכם יותר מיוחד

מערכת שורשח תשרי, תשפא26/09/2020

דווקא בשנה כל כך לא פשוטה ומורכבת אנחנו חייבים לעצמנו שינויים בביתנו שבו אנו נמצאים כל כך הרבה זמן מסגר לסגר. אלו האקססוריז שיעשו לכם את המטבח

תגיות:
צילום: נובו מטבחים
שנה חלפה שנה באה והגיע הזמן להחליף ולשנות את נוף מטבחנו.
דווקא בשנה כל כך לא פשוטה ומורכבת אנחנו חייבים לעצמנו שינויים בביתנו שבו אנו נמצאים כל כך הרבה זמן מסגר לסגר. אלו האקססוריז שיעשו לכם את המטבח ליפה יפה ומיוחד יותר.

מגשי עץ ובוצ'רים
ההגשה המיושנת של אוכל בצלוחיות פורצלן או זכוכית לבנות כבר מזמן יצא מהאופנה ונתפס כמיושן. כיום, הגשת אוכל ואפילו הצגתו במטבח על מגשי עץ קטנים משרה אווירה לא פורמאלית, כפרית ונינוחה. גם הגשת בשר על בוצ'רי נראה פי אלף טוב יותר מהגשה במגשי נירוסטה או זכוכית.

מעמד
סכינים++ סט סכינים חדש וטוב

תפתחו לרגע את מגירת הסכו"ם ותגידו לנו שהיא מסודרת ונעימה למראה. זה הרי ברור שאין מגירת סכום מסודרת כמו שאין סוסים שמדברים עברית. במטבחים סט סכינים מעץ עם איכותיות שמונח על משטח העבודה משדרג את חווית הבישול ועושה סדר במגירת הסכום באופן מידי. אחרי שתרכשו סט סכינים ומעמד תרשו לעצמכם להיפרד מכל הסכינים המוזרות שמונחות שם (למרות הסנטימנטים).

שולחן הגשה על גלגלים.
אז אחרי שטרחתם, הזעתם ובישלתם הגיע הזמן להגיש את האוכל למשפחה והחברים לארוחה. במקום לתזז וללכת מהמטבח לשולחן האוכל מספר פעמים תוכלו להגיש את הכול בפעם אחת ובסטייל אחר בזכות שולחן ההגשה על הגלגלים. גם אם לא צריך להגיש תמיד נחמד לקחת את האוכל שהגשם לסלון ולהתפנק בארוחה מול הטלוויזיה בנוחות.

מוט ברזל עם ווים למתלים
קצת פרזול תמיד עושה טוב במטבח ובמקרה של האקססורי הזה לא צריך יותר מארבעה ברגים ומקדחה. מוט ברזל מעוצב שעליו ווים תלויים לתליית מדפים, מגבות, כלי הגשה וכל מה שנפשכם תחפוץ לתלות.

שעון קיר
נכון, היום הכול דיגיטלי ושעון היד הוא גם טלפון שמודד לחץ דם, ניווט, מקריא הודעות והחבר הכי טוב של האדם אבל, גם הפשטות והדברים של פעם חשובים ומיוחדים לא פחות. שעון קיר מעוצב תלוי על קיר המטבח נותן את התחושה של המטבחים של פעם, כאלו שהיו להורינו שבעל מטבח חייב היה להיות שעון מסיבה לא מובנת אבל מאוד מחממת את הלב .
לא צריך להיות מקובעים וכל מיני אביזרים יכולים לשדרג את נראות המטבח. תתנסו ותהנו.
הוסף תגובה
צילום: נובו מטבחים
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה